понедельник, 19 марта 2018 г.

Середа 28 лютого



ГРА   « СЛАБКА   ЛАНКА»
( для   учнів   8- 9  класів )
Мета   гри: повторити   вивчену  лексику  за  темою  «НІМЕЧЧИНА»;
                    розвивати   монологічне  мовлення , логічне 
                    мислення, кмітливість;
                    тренувати  пам'ять , увагу;
                    навчити  вибирати  потрібну  інформацію;
                    вміти  оперувати  вивченою  інформацією;
                    виховувати  інтерес  до  країни,  мова  якої 
                    вивчається.

Ведучий:Guten Tag, liebe Kinder und Gäste! Ich freue mich euch gesund und munter zu sehen. Wie geht es euch? Herzlich willkommen zu unserem Spiel - Quiz! Heute spielen zwei lustige, wissbegierige Mannschaften . Unsere geehrte Jury sind … Wir wünschen den  Mannschaften viel Erfolg und Hals und Beinbruch!
Kinder, Fertig? Los Wir beginnen unser Spiel.
(Вчитель ставить запитання кожній команді по черзі. Якщо команда вірно відповіла на запитання вона одержує 1 бал, якщо ж відповідь була невірною, то додатковий бал може одержати команда суперника.)
Ich wünsche euch eine Erfolg!
1.     Якого  кольору  національний  прапор  Німеччини? ( чорно- червоно- золотий).
2.      Назвіть  найдовшу  річку  Німеччини. ( Рейн)
3.      Яка  з  федеральних  земель  найбільша  за  площею? ( Баварія)
4.      Назвіть  найулюбленішу  вулицю  Берліну.( Унтер  ден  Ліндон)
5.      Як  називають  річку, яка  протікає  через  5  європейських  країн? ( Дунай)
6.      Назвіть  найзнаменитіший  символ  Берліну.( Брандербургер  Тор)
7.       В  яке  море  впадає  Рейн ? ( Північне)
8.      Як  називається  найбільший  заповідник  м. Гамбурга? (Хагебек)
9.       В  якій  федеральній  землі  виробляють  найкраще  в  світі  пиво? ( Баварія)
10.                         Назвіть  ім′я   найвідомішого  німецького  гонщика ( Шумахер)
11.                         Назвіть  прізвище  німецького  винахідника  автомобіля ( Бенц)
12.                         Назвіть  прізвище  найбільшого  німецького  вченого, нобелевського  стипендіата, гуманіста , активного  борця  за  мир ( Ейнштейн)
13.                        Назвіть  дати  об′єднання   Східної  та  Західної  Німеччини ( 3.10. 1990 р.)
14.                        Назвіть  національно - спортивну  емблему  Німеччини  ( ведмідь)
15.                        Назвіть  столицю  Німеччини ( Берлін)
16.                        З  скількох  федеральних  земель  складається  Німеччина? ( 16)
17.                        Назвіть  дату  святкування  Різдва  в  Німеччині ( з 24  на  25  грудня)
18.                        Назвіть  і′мя  відомої  німецької  революціонерки( Роза  Люксембург)
19.                        В  якому  місті  народився  відомий  німецький  поет  Гете? ( Франкфурт на  Майні)
20.                       Назвіть  місто, яке в Німеччині  називають «столицею  грошей» ( Франкфурт  на  Майні)
21.                       Що  є символом  міста  Гамбург? ( церква  св. Міхаеля)
22.                       Скільки  мостів  у  місті  Гамбург? (2498)
23.                       Хто  першим  з  німецьких  вчених  отримав  Нобелевську  премію? ( Альберт  Ейнштейн)
24.                       Назвіть  рису  характеру  німців , відому в усьому  світі ( пунктуальність)
25.                       На  скільки  років  вибирається  президент  Німеччини( 5)
26.                       Назвіть  прізвище  відомих  німецьких  братів – казкарів( Грімм)
27.                       В  чию  честь  Бенц  назвав  марку  свого  автомобіля?(  дочка  Мерседес)
28.                       Назвіть  і′мя  відомого  німецького  математика  Гауса ( Карл)
29.                       В  якому  стилі  побудована  церква  св. Міхаеля ? ( Барокко)
30.                       Як  на  німецькій  мові  звучить  « я  тебе кохаю» ? ( ich  liebe  dich)
31.                       Яка  з  літер  німецького   алфавіту  не  вживається  без  голосних а,о,и,і? (j)
32.                       Які  країни  утворилися   після  другої  світової   війни  в  Німеччині ? (  ФРН, НДР)
33.                       Назвіть  найпопулярнішу   газету  в  Німеччині ( Neues  Deutschlands)
34.                       Назвіть  найвідомішу  радіопередачу( Deutsche  Wеlle)
35.                       Хто  стоїть  на чолі  німецької держави ?(президент)
36.                       В  якому  місті  Німеччини  був  підписаний  мирний  договір (Потсдам)
37.                       Що  було  по  обидві  сторони  Брандер бурських  воріт? ( Берлінська  стіна)
38.                       Назвіть  автора  казки  « Бременські  музиканти»( брати Грімм)
39.                       Де  знаходиться   знаменита  вулиця  « Унтер  ден  Ліндон»?( Берлін)
40.                       Яке  німецьке  місто  називають  « містом -  ярмарком  книг»?( Ляйпціг)
41.                       На  скільки  федеральних  земель поділена карта  Німеччини?(16)
42.                       Скільки  в Німеччині найменших  федеральних  земель?(3)
43.                       Яким  німецьким  словом  називають  обдаровану  дитину?( вундеркінд)
44.                       Назвіть  найвідоміший  німецький  курорт з озером ?( Баден – Баден)
45.                       З  якого  міста  пішли  у світ відомі  4 друзів – тварин?( Бремен)
46.                       З  якими  країнами межує Німеччина?(Нідерланди, Люксембург, Бельгія, Польща, Чехія , Данія.)
47.                       Назвіть прізвище відомого  німецького   фізика , винайшовшого  « х – промені». (Рентген)
48.                       Скільки кілометрів довжиною є найбільший  і найвідоміший  символ  країни Норд _ – Остзее – Канал?( 99 км.)
49.                       Яким німецьким  словом називають  смачний  хліб  з маслом? ( бутерброт).
50.                       Хто з братів Шумахерів  всесвітньовідомий  гонщик? ( Міхаель)
51.                       Без  чого немає справжнього  життя в житті справжніх німців? ( баварське пиво)
52.                       Назвіть відому німецьку  марку авто. (Форд, БМВ, Опель, Мерседес).
53.                       З якого року ФРН була розподілена на 2 частини: східну та західну? ( 1945).
54.                       Де залишає подарунки різдвяний Дід Мороз  німецьким  дітлахам? ( у чобітках біля каміну)
55.                       Як звали найвідомішого  німецького полководця , якого передбачав ще Нострадамус? ( Гітлер)
56.                       Назвіть найбільші річки Німеччини.( Рейн, Ельба).
57.                       Хто з німецьких поетів  написав відомий в усьому світі  вірш « Лорелея»? ( Генріх  Гейне)
58.                       Хто автор вірша « Лісовий цар» « Ерлькьоніг»? ( Гете).
59.                       Скільки тон картоплі німці з′їдають за  все своє життя (10-12 т.).
60.                       Назвіть найвідоміших німецьких  поетів.( Гете, Гейне).
61.                       Назвіть всесвітньовідомого німецького  композитора(Й. Бах)
62.                       Якщо вас запросили на зустріч до німецьких друзів – ви прийдете на 15 хв. раніше, пізніше чи вчасно?( вчасно)
63.                       Яку річку називають німці « батьком»?( Рейн)
64.                       Назвіть дату святкування в ФРН  Дня Св. Миколая( 6 грудня)
65.                       Назвіть німецького героя святкування Паски ( пасхальний заєць).
66.                       Назвіть персонажа , який був зображений на німецькому гербові  до 13. ст..( орел)
67.                       Населення Німеччини(82 млн).
68.                       Площа  Німеччини( 375000 млн км).
69.                       Назвіть місце ФРН на карті світу( центр Європи)
70.                       Яке німецьке місто належить до найцікавіших столиць світу( Берлін).
71.                        Назвіть імя німецького канцлера.    

1.     „Der Vierte ist überflüssig“
Ведучий:Auf den Kärtchen sind die logische Wörter. Wählt bitte das überflüssige Wort. Für jedes überflüssige Wort bekommt die Mannschaft einen Punkt.
Слова, записані на картках, знаходяться в різнокольорових конвертах. Капітани вибирають конверт для своєї команди.
Kärtchen 1
1. die Schuledie Sporthalleder Raumdie Straße
2. grün – gelb – klein – schwarz – weiß
3. der Vater – der Hof – die Mutter – die Schwester – der Sohn
4. der Luftballon – der Radiergummi – der Pinsel – die Farben – das Buch
5. der Arzt – die Bibliothekarin – der Bäcker – der Bleistift – der Arbeiter
Kärtchen 2                 
1. der Student – der Schüler – der Arbeiter – der Elefant – der Ingenieur
2. die Schule – die Universität – das Mädchen – die Fabrik – die Firma
3. Berlin – Österreich – Monika –Poltawa –Kyjiw
4. die Tafel – der Tisch – der Stuhl – die Bank – der Lehrer
5. die Tante – das Lineal – der Opa – der Onkel – die Oma
2.     „Finde die Zahlen“
Ведучий:Zu diesem Tisch kommt jetzt ein Mitglied aus jeder Mannschaft. Ich nenne euch die Zahl auf Deutsch und sie müssen schnell und richtig bestimmtes Kärtchen mit dieser Zahl finden. Für jede richtige Karte bekommt die Mannschaft einen Punkt.
Zahlen:
12,18, 35, 66, 48, 53, 84, 47, 30, 25, 49, 57, 195, 204, 181, 738, 318, 974, 781, 65, 400, 221, 250, 913, 1000




Гра-вікторина «Знання - сила» (учні 6-7 класів)
Spiel-Quiz „Wissen ist Macht“ (der 6-7 Klassen)
Мета: - вдосконалювати знання та вміння учнів з німецької мови;
       -  розвивати в учнів інтерес до предмета та підтримувати високий
                рівень мотивації до вивчення німецької мови;
             -  розвивати увагу, пам'ять, спостережливість;
  -  виховувати почуття дружби, товариськості.
Обладнання:презентація PowerPoint(23 слайди), відео проектор, ноутбук, атрибути до конкурсів (кольорові прапорці, листки для відповідей, кольорові картки із завданнями, конверти із завданнями, слова пісні, малюнки з цифрами та кольоровими кульками для гри з вболівальниками, жетони), відео-пісні: «Grün, grün, grün sind alle meine Kleider».
 Ведучі: 1 ведучий, 3 журі.
Учасники: 2 команди по 10 учнів, які вивчають 1 і 2 рік німецьку мову.
Команди заздалегідь готують назву, емблему, девіз.
Хід гри - вікторини
Ведучий:Guten Tag, liebe Kinder und Gäste! Ich freue mich euch gesund und munter zu sehen. Wie geht es euch? Herzlich willkommen zu unserem Spiel - Quiz! Heute spielen zwei lustige, wissbegierige Mannschaften „Schneeflocken“ und „Smileys“. Unsere geehrte Jury sind … Wir wünschen den  Mannschaften viel Erfolg und Hals und Beinbruch!
3.     Die Begrüßung der Mannschaften
Ведучий:Jeder Mannschaft stellt sich vor: Name, Devise, Emblem.
Команди по черзі представляють себе
1) Die Mannschaft „Schneeflocken“.
Unsere Mannschaft  heißt „Schneeflocken“ (im Chor)
Unsere Devise: Hurra! Hurra!
                              Der Schnee ist da.
                              Wir lachen und singen.
                              Wir tanzen und springen.
2) Die Mannschaft „Smileys“.
Unsere Mannschaft  heißt „Smileys“ (im Chor)
Unsere Devise: Eins, zwei, drei -
                              Wir tanzen heute, juchhei!
                              Rechtes Bein, linkes Bein,
                              das ist lustig, das ist fein!
1.     „Duell“
Ведучий:Jede Mannschaft muss ein Wort zum Thema „Familie“ sagen. Die Wiederholungen der Wörter sind verboten. Für jede richtige Antwort bekommt die Mannschaft einen Punkt.
Капітани команд жеребкуванням визначають, якій з команд починати гру. Та, що виграла жеребкування говорить перше слово до теми «Сім’я». Капітан команди призначає гравця, який буде відповідати. За стрілкою годинника гру продовжу команда номер 2 і т.д.
2.     „Sei aufmerksam“
Ведучий:Ich lese den kurzen Text. Ihr muss auf die Frage nach dem Text antworten. Für jede richtige Antwort bekommt die Mannschaft einen Punkt.
Для кожної команди звучить інший текст.Капітани команд вибирають тексти самі, які знаходяться в кольорових конвертах.
Text 1
Das ist eine Klasse. Der Lehrer sitzt auf dem Stuhl. Monika liest ein Buch. Frank rechnet gern. Hans schreibt das Datum. Und Karin lernt ein Gedicht.
(Frage:Was macht Monika?)
Text 2
Die Familie ist heute zu Hause. Der Vater sitzt am Tisch. Tobias spielt im Hof. Die Mutter sitzt auf dem Sofa und liest. Monika steht am Fenster. Und die kleine Tamila ist noch im Bett.
(Frage: Wo ist Tobias?)
Text 3
Auf dem Tisch liegen meine Schulsachen. Mein Buch ist blau. Meine Hefte sind gelb. Mein Kuli ist rot. Mein Lineal ist weiß. Und mein Pinsel ist grün.
(Frage: Wie ist mein Buch?)
Text 4
Ich gehe in die Schule. Ich habe viele Schulsachen. Sie haben verschiedene Farben. Mein Bleistift ist gelb. Meine Schultasche ist grau. Mein Anspitzer ist schwarz. Und mein Radiergummi ist weiß.
(Frage: Wie ist mein Bleistift?)
PAUSE.
Ведучий:Gut. Jetzt machen wir eine kurze Pause und singen wir alle zusammen ein Lied „Grün, grün, grün sind alle meine Kleider“.
Звучить відео-пісня, всі разом співають.
Grün, grün, grün sind alle meine Kleider
Grün, grün, grün sind alle meine Kleider    
grün, grün, grün ist alles was ich hab.
Darum lieb ich alles, was so grün ist,
weil mein Schatz ein Jäger ist.
Rot, rot, rot sind alle meine Kleider,
rot, rot, rot ist alles was ich hab.
Darum lieb ich alles was so rot ist,
weil mein Schatz ein Reiter ist.

Blau, blau, blau sind alle meine Kleider,
blau, blau, blau ist alles was ich hab.
Darum lieb ich alles was so blau ist,
weil mein Schatz ein Matrose ist.

Schwarz, schwarz, schwarz sind alle meine Kleider,
schwarz, schwarz, schwarz ist alles was ich hab.
Darum lieb ich alles was so schwarz ist,
weil mein Schatz ein Schornsteinfeger ist.

Weiß, weiß, weiß sind alle meine Kleider,
weiß, weiß, weiß ist alles was ich hab.
Darum lieb ich alles was so weiß ist,
weil mein Schatz ein Müller ist.

Bunt, bunt, bunt sind alle meine Kleider,
bunt, bunt, bunt ist alles was ich hab.
Darum lieb ich alles was so bunt ist,
weil mein Schatz ein Maler ist.



3.     „Der Vierte ist überflüssig“
Ведучий:Auf den Kärtchen sind die logische Wörter. Wählt bitte das überflüssige Wort. Für jedes überflüssige Wort bekommt die Mannschaft einen Punkt.
Слова, записані на картках, знаходяться в різнокольорових конвертах. Капітани вибирають конверт для своєї команди.
Kärtchen 1
1. die Schuledie Sporthalleder Raumdie Straße
2. grün – gelb – klein – schwarz – weiß
3. der Vater – der Hof – die Mutter – die Schwester – der Sohn
4. der Luftballon – der Radiergummi – der Pinsel – die Farben – das Buch
5. der Arzt – die Bibliothekarin – der Bäcker – der Bleistift – der Arbeiter
Kärtchen 2
1. der Student – der Schüler – der Arbeiter – der Elefant – der Ingenieur
2. die Schule – die Universität – das Mädchen – die Fabrik – die Firma
3. Berlin – Österreich – Monika –Poltawa –Kyjiw
4. die Tafel – der Tisch – der Stuhl – die Bank – der Lehrer
5. die Tante – das Lineal – der Opa – der Onkel – die Oma
4.      „Finde die Zahlen“
Ведучий:Zu diesem Tisch kommt jetzt ein Mitglied aus jeder Mannschaft. Ich nenne euch die Zahl auf Deutsch und sie müssen schnell und richtig bestimmtes Kärtchen mit dieser Zahl finden. Für jede richtige Karte bekommt die Mannschaft einen Punkt.
Zahlen:
12,18, 35, 66, 48, 53, 84, 47, 30, 25, 49, 57, 195, 204, 181, 738, 318, 974, 781, 65, 400, 221, 250, 913, 1000
5.     „Wettbewerb der Kapitänen“
Ведучий:Und jetzt spielen Mannschaftskapitäne. Hier, auf dem Tisch liegen bunte Kärtchen. Auf jedem Kärtchen gibt es eine Frage. Sie wählen die Karte der Reihe nach und antworten auf diese Frage. Für jede richtige Antwort bekommt die Mannschaft einen Punkt.
1. Wie heißt du?
2. Wo lebst du?
3. Wo wohnst du?
4. Lernst du gut Deutsch?
5. Sprichst du gut Deutsch?
6. Gehst du in die Klasse 5?
7. Wie alt bist du?
8. Wie geht es dir?
9. Welche Schulsachen kennst du?
10. Wie ist dein Klassenzimmer?
11. Wie ist dein Name?
12. Woher kommst du?
13. Welche Berufe kennst du?
14. Was ist dein Vater von Beruf?
15. Wo wohnen deine Großeltern?
16. Wie ist deine Schule?
17. Was machst du im Speiseraum?
18. Welche Fächer stehen in deinem Stundenplan?
19. Kennst du alle Wochentage? Nenne.
20. Kannst du zum 10 rechnen? Rechne.
6.     „Das Lesen“(слайд 15)
Ведучий:Jede Mannschaft bekommt einen Text.
Sie müssen den Text lesen und anstatt der Bilder nötige Wörter einstellen. Für richtig einfüllendes Bild bekommt die Mannschaft einen Punkt. (слайд15)
Text 1(слайд 16)
Ich habe einen  , einen  und viele  .
Er hat eine  und einen .
Text 2(слайд 17)
Meine Schwester hat einen , ein und zwei .
Ich habe einen und eine  .
7.      „Wer besser kennt das ABC“
Ведучий:Jede Mannschaft muss am schnellsten das ABC schreiben. Für richtig geschriebenes ABC bekommt die Mannschaft fünf Punkte.
Члени кожної команди стають один за одним в шеренгу. За сигналом ведучого Fertig! Los!“ перші записують на аркуші паперу першу літеру алфавіту. Потім передають ручку іншому по черзі. Перемагає та команда, яка раніше і правильно запише всі літери алфавіту. Вона отримує 5 балів. Результати інших команд оцінюється відносно результатів команди, яка перемогла.
8.     „Errate! “
Ведучий:Ich habe hier sieben Umschläge. In jedem Umschlag gibt es ein Bild zum Thema „Schulsachen“. Sie müssen sagen, welche Sache hier ist. Sie können Fragen stellen. Für diese Aufgabe bekommt die Mannschaft einen Punkt.
Виходить 1 учасник з кожної команди та вибирає конверт, в якому знаходить малюнок предмета шкільного вжитку. Інші учасники задають кожному представнику своєї команди питання, намагаючись вгадати, що зображено на малюнку. Наприклад:
Учасник2: Ist das ein Buch?
Учасник1: Nein. Dort ist kein Buch.
Учасник3: Ist das eine Tafel?
Учасник1: Nein, das ist keine Tafel.
Учасник4: Ist das ein Bleistift?
Учасник1: Ja, das ist ein Bleistift.
Малюнки в конвертах:
Der Kugelschreiber, das Heft, die Farben, der Bleistift, die Schultasche, das Mäppchen, das Lineal.
Ведучий:Gut. Jetzt machen wir eine Pause und die Jury rechnet alles schnell zusammen.
Учні дивляться відео Die Hase Schnuffel – „Ohne dich“.
Ведучий:Unsere Jury hat alles gerechnet.
1. Schneeflocken haben _____ Punkte.
2. Smileys haben ______ Punkte.
Wir gratulieren euch ____!!!!!
Переможці отримують нагороди, всі команди нагороджуються дипломами.
Ведучий:Liebe Freunde! Liebe Gäste! Wir hoffen, dass unser Quiz Ihnen heute viel Spaß und Freude gemacht hat. Bis zum nächsten Mal und alles Gute! Auf Wiedersehen!





Комментариев нет:

Отправить комментарий